dla pracowników sektora ubezpieczeniowego, którzy posiadają podstawowe umiejętności i nawyki języka rosyjskiego, znają język rosyjski, rosyjski alfabet oraz potrafią czytać niewielkie teksty na tematy życia codziennego.
Celem szkolenia jest:
- zapoznanie słuchaczy z osobliwościami psychiki partnera rosyjskiego,
- wykorzystywanie technik słownych do wywarcia zamierzonego efektu i osiągnięcia zamierzonego celu,
- uwzględnienie etycznych i socjalno-psychologicznych osobliwości etyki biznesu Rosjan.
Czas szkolenia: 20 lub 40 godzin
Szkolenie 20-godzinne:
Lp. |
Temat zajęć. |
Czas |
1. |
Stworzenie sprzyjającego klimatu psychologicznego w czasie spotkania z partnerem - podstawowe struktury językowe. |
2 |
2. |
Stworzenie nieskrępowanych stosunków i atmosfery zaufania podczas spotkania z potencjalnym dłużnikiem. |
2 |
3. |
Technika słuchania, wyrazy poparcia. |
2 |
4. |
Technika stawiania pytań i technika odpowiedzi na nie. |
2 |
5. |
Argumentacja słuszności swoich roszczeń. |
2 |
6. |
Technika przekonywania, frazeologia i wyrażenia, służące do osiągnięcia tego celu. |
2 |
7. |
Technika przekonywania o własnej słuszności. |
2 |
8. |
Podważanie argumentacji oponenta. |
2 |
9. |
Neutralizacja uwag rozmówcy, sposoby werbalne. |
2 |
10. |
Przeciwstawianie się próbom manipulacji naszym zdaniem. |
2 |
|
RAZEM |
20 |
Szkolenie 40-godzinne:
Lp. |
Temat zajęć. |
Czas. |
1. |
Stworzenie sprzyjającego klimatu psychologicznego w czasie spotkania z partnerem - podstawowe struktury językowe. |
2 |
2. |
Taktyka werbalna wobec różnych typów psychologicznych rozmówcy. |
4 |
3. |
Stworzenie nieskrępowanych stosunków i atmosfery zaufania podczas spotkania z potencjalnym dłużnikiem. |
2 |
4. |
Taktyka werbalna wobec niekonkretnego interlokutora. |
4 |
5. |
Technika słuchania, wyrazy poparcia. |
2 |
6. |
Taktyka werbalna wobec niewygodnego interlokutora. |
4 |
7. |
Taktyka werbalna w sytuacjach konfliktowych. |
4 |
8. |
Technika stawiania pytań i technika odpowiedzi na nie. |
2 |
9. |
Argumentacja słuszności swoich roszczeń. |
2 |
10. |
Technika przekonywania, frazeologia i wyrażenia, służące do osiągnięcia tego celu. |
2 |
11. |
Taktyka telefonicznej rozmowy, kiedy nie znamy zamiarów rozmówcy. |
4 |
12. |
Technika przekonywania o własnej słuszności. |
2 |
13. |
Podważanie argumentacji oponenta. |
2 |
14. |
Neutralizacja uwag rozmówcy, sposoby werbalne. |
2 |
15. |
Przeciwstawianie się próbom manipulacji naszym zdaniem. |
2 |
|
RAZEM |
40 |
Zapraszamy do wspólpracy! |
Po ukończeniu tego szkolenia polecamy drugą część szkolenia. Więcej...
Pragniemy jednocześnie dodać, iż prezentowane w ofercie programy szkoleń są tylko propozycją.
W każdym przypadku jesteśmy bardzo elastyczni i z przyjemnością dostosujemy się do wymagań Państwa firmy... |