dla pracowników sektora biznesu, którzy posiadają podstawowe umiejętności i nawyki języka rosyjskiego, znają rosyjski alfabet i potrafią czytać niewielkie teksty na tematy życia codziennego.
Celem szkolenia jest:
- zapoznanie słuchaczy z podstawową leksyką, niezbędną w biurze, w sferze usług przemysłowych z partnerem rosyjsko-języcznym,
- wykorzystywanie technik słownych do załatwienia formalności i osiągnięcia zamierzonego celu.
- uwzględnienie etycznych i socjalno-psychologicznych osobliwości pracownika rosyjskiego.
Czas szkolenia: 20 godzin
Lp. |
Temat zajęć |
Czas |
1. |
Stworzenie sprzyjającego klimatu Psychologicznego w zakładzie - podstawowe struktury językowe. |
2 |
2. |
Stworzenie nieskrępowanych stosunków i atmosfery zaufania podczas spotkania z potencjalnym dłużnikiem w czasie wstępnego spotkania. |
2 |
3. |
Technika przekonywania, argumentacji dla uzyskania zamierzonego efektu. |
2 |
4. |
Technika stawiania żądań w kategorycznej formie. |
2 |
5. |
Formy imperatywu. |
2 |
6. |
Etyka wyrażania zarzutu, frazeologia i wyrażenia, służące do osiągnięcia tego celu. |
2 |
7. |
Technika przekonywania o solidności i zaufaniu partnerów w biznesie. |
2 |
8. |
Krytyka argumentacji oponenta. |
2 |
9. |
Neutralizacja ostrego ataku rozmówcy, sposoby werbalne. |
2 |
10. |
Werbalne wyrażanie asertywności. |
2 |
|
RAZEM |
20 |
Zapraszamy do wspólpracy! |
Pragniemy jednocześnie dodać, iż prezentowane w ofercie programy szkoleń są tylko propozycją.
W każdym przypadku jesteśmy bardzo elastyczni i z przyjemnością dostosujemy się do wymagań Państwa firmy... |